Handelsbetingelser

Disse Handelsbetingelser gælder for følgende online butik:

Belladonna-aalborg.dk

I Handelsbetingelserne finder du Belladonna-aalborg.dk´s generelle vilkår, der gør sig gældende for alle varer, som du bestiller på vores hjemmeside www.belladonna-aalborg.dk

Læs venligst nøje disse Handelsbetingelser, før du bestiller varer på Hjemmesiden. Ved køb af varer accepterer du at være bundet af Handelsbetingelserne. Vi gemmer alle Købsaftaler og sender dig alle nødvendige informationer pr. e-mail. Du kan finde detaljerne om din sidste bestilling ved at logge ind på din brugerkonto. Du kan til enhver tid finde vores Handelsbetingelser på Hjemmesiden.

Belladonna-aalborg.dk betyder online shoppen på www.Belladonna-aalborg.dk

Dine lovbestemte rettigheder påvirkes ikke af, at du kontakter vores Kundeservice.

Tilbuddene på Belladonna-aalborg.dk gælder kun inden for et særligt tidsrum og kun så længe lager haves.

Som onlineshop er vi forpligtet til altid at have vores Handelsbetingelser liggende fremme. Alle afsnit af vores Handelsbetingelserne kan ses nedenfor.

Generelle vilkår

1. Anvendelse

Disse Handelsbetingelser gælder kun for købsaftaler mellem

forbrugere og Belladonna-aalborg.dk. Handelsbetingelserne gælder ikke for firmaer eller leveringsaftaler. Er du erhvervsdrivende, som vil foretage indkøb kan du kontakte os via nedenstående oplysninger.

Betingelser eller afsnit i individuelle vilkår, der står i modstrid med disse Handelsbetingelser, er ugyldige. Dette gælder også, hvis der skulle være modstridende eller afvigende forhold i disse Handelsbetingelser.

Kontakt:

Belladonna-aalborg.dk

Mandag-fredag kl 10-19

Lørdag-søndag kl 10-16

Tlf: 98 79 19 88

Email: info@belladonna-aalborg.dk

2 Om os

2.1

Belladonna-aalborg.dk er et firma, der er registreret i Danmark med

registreringsnummer 16194085. Firmaets registrerede adresse er Hobrovej 452, 9200 Aalborg SV.

2.2

Disse Handelsbetingelser gælder for alle køb og leveringer af varer bestilt af dig på Hjemmesiden.

2.3

I Handelsbetingelserne gælder følgende begreber:

a) “Brugerkonto” betyder den brugerkonto, som du skal oprette på Hjemmesiderne, hvis duønsker at afgive en bestilling;

b) “Bekræftelse” betyder vores bekræftelse pr. email af din bestilling;

c) “Pligtforsømmelse” omhandler det, som står angivet i Handelsbetingelsernes afsnit 10.6(b);

d) “Hverdag” betyder en dag, der hverken er en lørdag eller søndag, eller er en officiel dansk helligdag;

e) “Ordrebekræftelse” betyder vores e-mail til dig, hvori vi bekræfter din bestilling (i

overensstemmelse med afsnit 4.10 nedenfor );

f) “Købsaftale” betyder din bestilling af en vare i overensstemmelse med Handelsbetingelserne, hvilket vi bekræfter i overensstemmelse med Handelsbetingelsernes afsnit 4.10 nedenfor;

g) “Kunde” betyder den person, der afgiver en bestilling på Hjemmesiden;

h) “Forpligtelse” omhandler det, som står angivet i Handelsbetingelsers afsnit 10.6(b);

i) “Ordre”betyder den bestilling afgivet af dig på Hjemmesiden for at købe en vare hos os;

j) “Du” / ”Dig” betyder kunden, der afgiver bestillinger;

k) Henvisninger til ” afsnit” er afsnit i disse Handelsbetingelserne;

l) Overskrifter er kun til at hjælpe i forbindelse med hevisninger og skal ikke påvirke fortolkningen eller opbygningen af Handelsbetingelserne;

m) Ord, der formidles i ental, inkluderer også samme ord i flertal og omvendt. Ord, der formidler køn, inkluderer alle køn, og referencer til personer inkluderer et individ, en virksomhed, et aktieselskab, et firma eller et partnerskab;

n) Referencer til ”inkluderer ” eller ” inklusiv ” eller lignende ord eller udtryk betyder udenafgrænsning.

3. Oprettelse af konto på www.Belladonna-aalborg.dk

3.1

Ved afgivelse af en ordre på Hjemmesiden eller ved oprettelsen af en Brugerkonto bekræfter du:

a) at du er mindst 18 år gammel, og b) at du er bosiddende i Danmark. Vi leverer ikke til Grønland og Færøerne.

3.2

Du hæfter for, at alle oplysninger, du indtaster som en del af registreringsprocessen er korrekte og fuldstændige. Dine personlige oplysninger vil blive gemt og behandlet af Belladonna-aalborg.dk, som det er angivet i databeskyttelsespolitikken på:

www.Belladonna-aalborg.dk

Du er også ansvarlig for at opbevare din personlige login-oplysninger sikkert og fortroligt. Du vil modtage en bekræftelses pr. e-mail, efter du har registreret dig online.

3.3

Du er alene ansvarlig for de oplysninger, som du indtaster på Hjemmesiderne. Ingen af de givne oplysninger må krænke tredjemands rettigheder. Belladonna-aalborg.dk er ikke forpligtet til at gemme eller udgive eventuelle indlæg, som du kommer med, som f.eks. kundeanmeldelser.

3.4

Enhver manipulation af Hjemmesiderne med henblik på at svindle sig til penge eller at skabe en fordel eller ulempe for dig selv eller Belladonna-aalborg.dk vil resultere i sagsanlæg mod den ansvarlige bagmand og nægtelse af adgang til Hjemmesiderne for altid. Brugerkonti, produktsortiment og lagerbeholdninger er udelukkende beregnet til dit private brug.

3.5

For at købe produkter på Hjemmesiden, skal du have en Brugerkonto. Vi forbeholder os retten til at slette dobbelte Brugerkonti og nægte enhver Kunde, der ikke overholder voresgenerelle vilkår og Handelsbetingelserne, adgang til at benytte deres Brugerkonto. Som Hjemmesidernes administrator forbeholder vi os ret til enhver tid til at redigere eller slette Kunders Brugerkonti.

3.6

Belladonna-aalborg.dk er ikke forpligtet til at acceptere alle Brugerkonti eller Ordrer, uanset om de er oprettede eller afgivede af registrerede Kunder. Belladonna-aalborg.dk er desuden ikke forpligtet til at føre etbestemt udvalg af produkter eller tilbyde nogen produkter permanent på Hjemmesiden. Denne bestemmelse gælder dog ikke for Ordrer, der allerede er foretaget og accepteret af Belladonna-aalborg.dk veden Købsaftale.

4. Din adgang til Handelsbetingelserne samt informationer vedr. bestillinger

4.1

Du kan til enhver tid læse Handelsbetingelserne på Hjemmesiden. .

4.2

Ønsker du at gemme oplysningerne vedr. dine bestillinger, kan du udskrive eller gemme den bekræftelsesside, der vises, straks efter at din betaling er godkendt. Oplysningerne vedr. dine bestillinger samt link til disse handelsbetingelser sendes også til den e-mailadresse, som du har registreret dig med.

4.3

Vi gemmer oplysningerne vedr. dine bestillinger. Du kan få adgang til disse oplysningerne, ved at du logger dig på din Brugerkonto. Du kan se alle oplysningerne vedr. Ordrer, Brugerkonto, adresser, ny hedsbreve og betalingsformer ved at logge ind på ”Mit Belladonna-aalborg.dk” med dit brugernavn og kodeord.

5. Købsaftale

5.1

Når du klikker ”Afsend bestilling” i det sidste trin af betalingsprocessen, er din bestilling af varerne i din varekurv bindende, som en Ordre. Umiddelbart efter modtager du en Ordrebekræftelse pr. e-mail. Varer kan kun bestilles svarende til, hvad der er normalt til personligt brug.

5.2

Når vi har godkendt din bestilling, bliver der udformet en Købsaftale. Med Købsaftalen binder Belladonna-aalborg.dk sig til juridisk at levere varen til dig. Godkendelsen sker i det øjeblik, du modtager en Ordrebekræftelse pr. e-mail fra os. I Ordrebekræftelsen står der, at vi godkender din bestilling. Vores Ordrebekræftelse bliver anset som gyldig, når den er blevet sendt af sted fra os.

Efter vi har godkendt din bestilling, kan vi til hver en tid sende dig en regning, uden at det forpligter dig til at betale tidligere end den angivne frist. Indtil det øjeblik, hvor vi har godkendt din bestilling, forbeholder vi os retten til at afvise din bestilling, ligesom du har ret til at annullere din bestilling. Hvis vi eller du har annulleret bestillingen, før vi har godkendt den, vil vi øjeblikkeligt refundere den betaling af varen, der kan være blevet foretaget af dig eller din kortudsteder i forbindelse med bestillingen.

Hvis de bestilte produkter står som værende ”På lager”, er du bundet til Købsaftalen i minimum 2 og i de fleste tilfælde i maksimum 5 dage, uanset din ret til efter levering at returnere nogle eller alle de varer, som du har bestilt.

5.3

Hvis du vælger at betale via bankoverførsel, skal du være opmærksom på, at dine varer kun er reserveret og ikke betragtes som købt af dig, indtil vi modtager fuld betaling. Hvis vi ikke har modtaget fuld betaling efter 5 dage, vil vi sende dig en påmindelse. Hvis vi stadig ikke har modtaget fuld betaling efter 9 dage, vil Købsaftalen være at betragte som ugyldig, Købsaftalen annulleres og varerne vil ikke længere være reserveret til dig.

6. Udformningen af Købsaftalen

6.1

For at bestille varer på Hjemmesiden, kan du registrere dig og oprette din egen Brugerkonto på hjemmesiden, som beskrevet i afsnit 10. Herefter skal du følge vejledningen på Hjemmesiden, for hvordan man foretager en bestilling.

6.2

Når du afgiver en bestilling på Hjemmesiden, godkender du bestillingen i overensstemmelse med disse Handelsbetingelser i henhold til datoen for foretagelsen af din bestilling. Du bærer ansvaret for at læse den seneste udgave af Handelsbetingelserne, hver gang du afgiver en bestilling.

6.3

Når du har valgt en vare, som du ønsker at bestille, gælder den pris, der vises, inkl. moms og andre omkostninger. Prisen gælder uanset hvilke andre priser, du tidligere har set eller hørt, eller som tidligere er vist på Hjemmesiden. Vi forsøger altid at sikre, at den viste pris er præcis, men kan ikke garantere for dette. Varens pris er den pris, der gælder i det øjeblik, du afgiver en Ordre.

Med mindre andet er angivet på Hjemmesiden, er alle omkostninger forbundet med køb i danske kroner (“kr.”).

6.4

Selvom vi altid bestræber os på at udtrykke os præcist og fejlfrit, kan der på Hjemmesiden forekomme indhold med typografiske fejl og upræcise formuleringer samt manglende produktbeskrivelser, priser og tilgængelighed. Vi forbeholder os retten til at rette fejl, upræcisheder og mangler samt til at ændre eller opdatere indholdet, uden at gøre opmærksom på det på forhånd. Har du bestilt en vare, som har en prissætningsfejl, vil vi oplyse dig om det. Vi vil i så fald afvente din godkendelse, før vi gennemfører din ordre.

6.5

Du skal betale varens samlede pris ved bestilling. Dette kan du gøre ved at indtaste dine betalingskortoplysninger fra din kortudsteder eller ved at betale via PayPal. For at kunne behandle din bestilling, bliver dine konto

og PayPal

oplysninger godkendt af hhv. os og PayPal. Yderligere kan du betale ved hjælp af de betalingsmetoder, som vi tilbyder dig. Vi er ikke bundet til at levere varerne, før vi har modtaget den fulde betaling fra din side. Efter godkendelse af betalingskortet forbeholder vi os retten til ikke at tilbyde alle betalingsformer. Er dette tilfældet for dig, vil vi henvise dig til andre betalingsformer.

Hvis vi ikke modtager din betaling rettidigt, pålægges ordren renter samt et rykkergebyr på DKK 100.00 jf. rentelovens bestemmelser og de nuværende retningslinjer i købeloven.

6.6

Når du giver os dine kortoplysninger, skal du være fuldt ud berettiget til bruge betalingskortet eller konto. Betalingskortet eller kontoen skal have tilstrækkelig dækning til at kunne dække de fastlagte omkostninger til os. Vi accepterer kun betalinger fra danske bankkonti.

6.7

Du hæfter for, at alle de oplysninger, som du giver os med det formål at købe varer hos os, er korrekte, at betalingskort, konto eller anden benyttet betalingsform er dine egne, og at der er tilstrækkelig dækning eller kredit til at dække omkostningerne forbundet med køb et og leveringen af varerne. Vi forbeholder os retten til at godkende dine betalingsoplysninger, før vi leverer varer til dig.

6.8

For alle tvister og juridiske uoverensstemmelser med virksomheder eller juridiske parter relateret til disse Handelsbetingelser eller efterfølgende individuelle aftaler, herunder checks,

gælder dansk lov, dog undtaget CISG.

6.9

Din Ordre gælder som et tilbud, enten indtil vi udsteder vores Ordrebekræftelse af bestillingen pr. e-mail, eller hvis vi før dette får besked fra dig om at annullere bestillingen.

6.10

Vi er ikke forpligtet til at levere en vare til dig, før vi har godkendt din bestilling. Med mindre vi øjeblikkeligt bekræfter, at vi godkender din bestilling, tjener e-mails, breve, fax eller andre bekræftelser kun til

informationsformål og udgør ikke selve Ordrebekræftelsen. Af

Ordrebekræftelsen fremgår et ordrenummer og detaljer om dine bestilte vare. Vi kan afslå at godkende din bestilling uden eller af forskellige grunde, herunder hvis varen fra vores leverandørs side ikke er tilgængelig. I det tilfælde kan vi f.eks. tilbyde dig en alternativ vare. Vil du have denne vare i stedet, skal du indgive din bestilling igen.

6.11

Hvis du opdager, at du har begået en fejl ved bestillingen, efter at du har afgivet din ordre på Hjemmesiden, skal du kontakte os så hurtigt som muligt på info@belladonna-aalborg.dk i relation til køb foretaget på Belladonna-aalborg.dk.

6.12

En Købsaftale kan kun omhandle de varer, hvis levering vi har godkendt i en Ordrebekræftelse. Vi er ikke forpligtet til at levere andre varer, der kan være en del af din bestilling, før vi har sendt dig en selvstændig Ordrebekræftelse på disse varer.

6.13

Alle produkter forbliver vores ejendom, indtil vi har modtaget den fulde købesum fra dig.

6.14

Alle vores Kunder har ret til at have en Brugerkonto. I tilfælde af, at en Kunde opretter mere end en Brugerkonto, forbeholder vi os retten til at annullere den eller de overskydende Brugerkonti, slette eller ændre indholdet samt vi forbeholder os retten til at advare eller opsige de Kunder, der handler i strid med bestemmelserne angivet i afsnit 3.5.

7. Forsendelse og leveringstid

7.1

Vores fragt og logistikpartner er Post Danmark, men dette kan ændres efter Belladonna-aalborg.dk eget valg.

7.2

Vores mål er at levere forsendelserne til den leveringsadresse, som du har angivet i bestillingen.

7.3

Vores mål er at levere inden for det tidsrum, vi angav, da du afgav din Ordre (opdateret i Ordrebekræftelsen), men vi kan ikke love en præcis leveringsdato, hverken når du afgiver en Ordre eller på ordrebekræftelsen. Vi stiler altid efter at levere inden for 2-5 hverdage fra den dag, vi godkender din Ordre og indgår Købsaftalen, men vi kan ikke garantere nogle faste leveringsdatoer.

7.4

Hvis Belladonna-aalborg.dk ikke er i stand til at levere Ordren inden for 30 dage fra afgivelsen af bestillingen, har du ret til at ophæve Købsaftalen, som er en aftale om fjernsalg.

7.5

Vi vil stile efter at informere dig om, hvis vi ikke er i stand til at imødekomme den leveringsdato, som vi har angivet på bestillingstidspunktet. I det omfang, det er tilladt ved lov, står vi ikke til ansvar for tab, erstatninger, omkostninger, skader eller udgifter i forbindelse med for sen levering.

7.6

Ved levering af varen kan du være forpligtet til at underskrive ved modtagelsen. Du accepterer at inspicere varen for mulige tydelige fejl, defekter eller skader, før du underskriver for leveringen. Du skal beholde kvitteringen for den leverede vare, hvis der skulle vise sig at være problemer.

7.7

Bemærk, at der er en risiko for, at vi ikke er i stand til at levere til alle geografiske steder i Danmark. Hvis dette er tilfældet, kontakter vi dig via de kontaktoplysninger, som du har givet os, da du afgav din Ordre. Vi vil herefter enten annullere Ordren eller levere den til en alternativ

leveringsadresse, som du bestemmer. Bemærk, at vi kun leverer steder indenfor Danmarks grænser.

7.8

Vi leverer altid i vores standardpakning. Ønsker du anden pakning, vil det koste ekstra.

7.9

Efter levering overgår ansvaret for varen til dig. Fra det tidspunkt, hvor ansvaret overgår til dig, er Belladonna-aalborg.dk ikke længere ansvarlig for tab af værdi eller destruktion af varen.

7.10

Det er dit ansvar at være forsigtig, når du åbner varens pakning, så varen ikke beskadiges.

Vær særligt opmærksom på ikke at bruge skarpe genstande, når du åbner pakningerne.

7.11

Hvis du ikke er i stand til at modtage pakken, kan vi eller fragtselskabet, uanset hvem, efterlade en seddel med instruktioner om enten genlevering af pakken eller selvafhentning hos Post Danmark på et af deres udleveringssteder, bemandet eller ubemandet.

7.12

Hvis levering eller afhentning forsinkes pga. din ubegrundede af visning af pakken, eller hvis du ikke (inden for to uger efter vores første forsøg på at levere varen til dig) godkender leveringen eller afhenter varen hos Post Danmark eller en anden fragtmand, kan vi (uden at dette vil skade Belladonna-aalborg.dk retstilling) gøre et eller begge af følgende:

a) opkræve betaling for opbevaring af pakken eller andre omkostninger, der skulle opstå for os i den forbindelse; eller

b) annullere Købsaftalen. I dette tilfælde vil vi refundere det allerede betalte beløb til enten dig eller din kortudsteder. Når vi refunderer beløbet vil det være fratrukket vores administrationsgebyrer (inklusiv for leveringsforsøg, tilbagelevering af varen samt mulige opbevaringsgebyrer, som beskrevet i afsnit 3.16a ovenfor).

7.13

Det er dit ansvar at sikre, at varerne er tilstrækkeligt egnede til dine behov, og at varerne imødekommer dine personlige krav. Vi garanterer ikke for, at varerne vil imødekomme dine personlige krav.

8. Indkøbsrisici; ikke muligt at levere; forlængelse af Leveringstider; overdragelse af ansvar

8.1

Vi accepterer ikke nogen indkøbsrisici, heller ikke ved Købsaftaler vedrørende varer, der ikke er leveret endnu. Vi er kun forpligtet til at levere varer fra vores egne lagre, og varer, som kan leveres af vores leverandører.

8.2

Vi forbeholder os ret til at annullere Købsaftalen, hvis vi uforskyldt oplever leveringsforsinkelser fra vores leverandører og/eller ikke har tilstrækkeligt af de bestilte varer på lager. Hvis du allerede har betalt for varerne, vil betalingen blive refunderet, hvis varen ikke kan leveres.

8.3

Belladonna-aalborg.dk kan ikke holdes ansvarlig for leveringsforsinkelser forårsaget af force majeure, herunder, men ikke begrænset til strejke, lockout, statslig indgriben, energi eller mangel på brændstof, trafikale flaskehalse, skader på vores forretning ved ild, vand eller teknisk fejl og enhver anden hindring, der kan opstå gennem en fejl, der ikke er vores egen. Vi vil oplyse dig om når en sådan situation opstår og igen, når den afsluttes. Varer hændelsen længere end fire

uger fra den oprindelige leveringstid, har Belladonna-aalborg.dk ret til at annullere Købsaftalen og du kan i den forbindelse ikke rejse erstatningskrav mod Belladonna-aalborg.dk.

8.4

Ved levering af enhver bestilt vare, er ansvaret for produktets forringelse og slitage overført til dig efter modtagelse. Dette er ikke påvirket af forsendelsesmetoden. I alle tilfælde vil dette ansvar blive overført fra fragtpartneren, eller en anden person, der er ansvarlig for leveringen til

forbrugeren eller en anden tildelt modtager.

9. Gældende lov

9.1

Alle køb og andre transaktioner foretaget hos Belladonna-aalborg.dk på hjemmesiden skal ske i henhold til dansk ret og reglerne

om forbrugerbeskyttelse. Hverken den internationale købelov (CISG)

eller andre fælleseuropæiske lovgivninger skal finde anvendelse. Ved forbrugeraftaler gælder lovens betingelser uanset, hvor forbrugeren er bosat. Rette værneting skal til enhver tid være Belladonna-aalborg.dk hjemting eller forbrugerens værneting.

9.2

Skulle der være fortaget køb af erhvervsdrivende i henhold til disse Handelsbetingelser, gælder Belladonna-aalborg.dk forretningssæde som værneting for juridiske tvister, herunder også Belladonna-aalborg.dk´s  sædvanlige handelsbetingelser, detailkontrakter, samt bestemmelser vedrørende betaling og regning. Belladonna-aalborg.dk kan dog vælge at anlægge sager ved Kundens værneting, hvis ønsket.

9.2

For alle tvister og juridiske uoverensstemmelser med virksomheder eller juridiske parter i henhold til disse Handelsbetingelser eller efterfølgende individuelle aftaler, er dansk lov gældende.

10. Returnering

Nedenfor er en oversigt over vores fortrydelsesretspolitik, herunder hvordan det foregår og returprocessen.

Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du for egen regning sende varerne retur til den adresse, som står som afsender.

10.1.a Fortrydelsesret:

I EU har du har du ret til at fortryde et køb og dermed annullere købsaftalen uanset årsag inden for 14 dage. Denne ’fortrydelsesret’ udløber 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget din

Vare. Vær opmærksom på at returnere varerne rettidigt og at du er eneansvarlig for at bevare tilstanden af alle produkter, du har bestilt, når de er i din besiddelse, og alle produkter skal således returneres til os i deres oprindelige stand.

Du har efter de 14 dages fortrydelsesret yderligere 14 dage til at sende varen retur til firmaet.

10.1.b Reklamation:

Du har 14 dage til at fortryde dit køb og dernæst 14 dage til at sende varen retur til os.

Når du handler på Belladonna-aalborg.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan sende den defekte vare retur og få pengene tilbage, eller modtage et afslag i prisen, som kan benyttes ved en reparation. Vores afgørelse giver vi ud fra en vurdering af dine informationer. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden uhensigtsmæssig adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os. Er en vare beskadiget eller defekt, kan du lave en reklamation.

For at vi kan vurdere din reklamation, skal vi bede om følgende:

1. Send os en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller defekten er opstået.

2. For at dokumentere defekten skal du sammen med beskrivelsen sende 4-5 billeder. Defekten skal fremgå tydeligt på minimum ét af billederne. Derudover skal du sikre, at dine fotografier viser hele produktet, én gang foran og bagpå (ved sko inkluderes fotografi af sålen).

3. Send venligst dine billeder i en e-mail til info@belladonna-aalborg.dk. Vær opmærksom på, at størrelsen på din e-mail inklusiv billeder ikke kan over skride 10 MB. Du må også gerne sende dine billeder i flere e-mails.

4. Efter vi har modtaget dine billeder, behandler vi hurtigst muligt din reklamation. Inden for få dage vil du modtage en tilbagemelding fra os om din sag.

Annulleringer af køb fra Belladonna-aalborg.dk skal sendes til:

skal sendes til:

E-mail: info@Belladonna-aalborg.dk

Hvis du vil returnere en vare, skal du sende den adresse som varen er leveret fra, hvilket også kan findes i vedhæftningen til den ordrebekræftelse, som vi har sendt til dig.

10.2 Konsekvenserne af en returnering

Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, vil Købsaftalen blive anset som værende ugyldig for begge parter, og alle modtagne ydelser skal returneres (det vil sige både betaling og varer). Hvis du ikke er i stand til at returnere de fordele, du har modtaget ved at have haft varen i din besiddelse (f.eks. gavn af brug), eller kan du kun delvist returnere varen, eller kan du ikke returnere den i samme stand, som den er leveret, kan Belladonna-aalborg.dk kræve erstatning. Hvis varens mangelfulde tilstand skyldes forsendelsen (ikke medregnet rimelig prøvning og undersøgelse af særlige detaljer, sådan som det er sædvanligt i en butik), er du forpligtet til at betale erstatning. Varer, der er egnet til almindelig transport, returneres til os på Belladonna-aalborg.dk´s regning og risiko. Alle tilbagebetalinger af penge vil blive foretaget inden for 14 dage, efter vi har modtaget din erklæring om annullering af Købsaftalen. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst.

10.3

Refunderingen sker til den konto, du benyttede til at foretage købet, medminde du eksplicit og særskilt oplyser os en anden konto, som du ønsker penge overført til.

11. Gavekort

11.1

Vores Kunder har mulighed for at købe gavekort til brug på

Hjemmesiden.

11.3

For at indløse gavekort eller tjekke nuværende kredit, skal du logge dig på ”Mit Belladonna” på Hjemmesiden.

11.5

Hvis du har et gavekort, kan de også bruges af andre end dig, ligesom du kan opgive retten til at benytte gavekort.

11.6

I tilfælde af bedrageri, forsøg på svindel eller i tilfælde af mistanke om andre ulovlige aktiviteter i forbindelse med anskaffelsen af gavekort på Hjemmesiden, er vi berettiget til at lukke din Brugerkonto og/eller kræve andre betalingsformer for de bestilte varer.

11.7

Vi hæfter ikke for tab, tyveri eller ulæselighed af gavekort.

12. Ændringer af Handelsbetingelserne.

Vi forbeholder os retten til at ændre disse Handelsbetingelser i ethvert omfang, det er nødvendigt. Dette kan være for at tilpasse handelsbetingelserne til ændringer i lovkrav eller ændringer i andre tekniske parametre. De ændrede vilkår kan altid findes på Hjemmesiden.

Tilpassede eller ændrede vilkår skal kun gælde for bestillinger, der er foretaget efter at ændringerne er foretaget og trådt i kraft, Herefter skal de gælde for alle køb.

13. Uadskillelighedsprincippet

Hvis dele af Købsaftalen helt eller delvist ikke kan håndhæves overfor dig, er resten af Handelsbetingelserne fortsat gyldig. De ugyldige betingelser skal erstattes af de vilkår som er fastsat i dansk retspraksis og sædvane for internethandel generelt.

Gavekort gyldighed (3 År)

Juridisk navn (LOHA ApS. AALBORG Hobrovej 452 9200 Aalborg SV)

Hvornår i trækker pengene fra kundens kort( Vi trækker pengene når varen sendes fra lager)

Privat politik:
For at handle hos os skal du oplyse dit navn, email og adresse. Vi bruger dette kun i forbindelse med at sende din ordre til det rette sted, sende dig en mail med en ordrebekræftelse og en update på email om, når din ordre er sendt.

·        Vi vil aldrig videregive dine informationer til en tredje part og aldrig dele dine data andetsteds.

·        Vi vil aldrig sende dig uønskede mails. Du modtager kun mails fra os, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev.

·        Vi gemmer kun dit navn, email og adresse i vores system af regnskabsmæssige årsager i henhold til bogføringsloven.

Hjemmeside lavet af Webbureau digidar.dk